Preporuka osobe od poverenja od presudne je važnosti prilikom donošenja ključnih životnih odluka, naročito kada je reč o nečem tako važnom kao što je zdravlje. Kako pokazuju istraživanja, ovo je jedan od najčešćih faktora prilikom izbora medicinske ustanove za rešenje nekog zdravstvenog problema.
Najvažnija je lična preporuka zadovoljnih pacijenata
Polazeći od važnosti preporuke u lečenju, MediGroup sistem kreirao je najnoviju kampanju „Moja
preporuka“ u okviru koje će danas biti premijerno prikazana i televizijska reklama, sa poznatom glumačkom porodicom u glavnoj ulozi.
– Reputacija medicinskog sistema gradi se kroz kontinuirane i sveobuhvatne napore da se objedine najbolji medicinski tim, najsavremenija oprema, te da se na svakom koraku pruži najbolje medicinsko, kao i toplo ljudsko iskustvo korisnicima MediGroup zdravstvenih usluga. Pokazatelj uspeha koji nas čini najviše ponosnim jeste lična preporuka, pre svega zadovoljnih pacijenata, ali i profesionalne javnosti i naših zaposlenih.
Novom komunikacijom želimo da na blizak i neposredan način podsetimo korisnike na važnost brige o svom zdravlju, kao i da su vrata naših ustanova otvorena svima kojima je potrebna vrhunska zdravstvena usluga i medicinski partner na duge staze – rekla je Dunja Ivanović, direktor marketinga u MediGroup sistemu.
Najveći privatni zdravstveni sistem u Srbiji
MediGroup je najveći privatni zdravstveni sistem u Srbiji i regionu i u svom sastavu sadrži Opštu bolnicu sa porodilištem, dve specijalne bolnice za oftalmologiju „Miloš klinika“ i ginekologiju „Jevremova“, 10 domova zdravlja, tri dijagnostička centra i više od 55 MediLab laboratorija širom zemlje.
„Neko kuca u drvo, ja kucam na vrata vrhunskih lekara.“