Preporuka osobe od poverenja od presudne je važnosti prilikom donošenja ključnih životnih odluka, naročito kada je reč o nečem tako važnom kao što je zdravlje. Kako pokazuju istraživanja, ovo je jedan od najčešćih faktora prilikom izbora medicinske ustanove za rešenje nekog zdravstvenog problema.
Polazeći od važnosti preporuke u lečenju, MediGroup sistem kreirao je najnoviju kampanju „Moja
preporuka“ u okviru koje će danas biti premijerno prikazana i televizijska reklama, sa poznatom glumačkom porodicom u glavnoj ulozi.
– Reputacija medicinskog sistema gradi se kroz kontinuirane i sveobuhvatne napore da se objedine najbolji medicinski tim, najsavremenija oprema, te da se na svakom koraku pruži najbolje medicinsko, kao i toplo ljudsko iskustvo korisnicima MediGroup zdravstvenih usluga. Pokazatelj uspeha koji nas čini najviše ponosnim jeste lična preporuka, pre svega zadovoljnih pacijenata, ali i profesionalne javnosti i naših zaposlenih.
Novom komunikacijom želimo da na blizak i neposredan način podsetimo korisnike na važnost brige o svom zdravlju, kao i da su vrata naših ustanova otvorena svima kojima je potrebna vrhunska zdravstvena usluga i medicinski partner na duge staze – rekla je Dunja Ivanović, direktor marketinga u MediGroup sistemu.
MediGroup je najveći privatni zdravstveni sistem u Srbiji i regionu i u svom sastavu sadrži Opštu bolnicu sa porodilištem, dve specijalne bolnice za oftalmologiju „Miloš klinika“ i ginekologiju „Jevremova“, 10 domova zdravlja, tri dijagnostička centra i više od 55 MediLab laboratorija širom zemlje.
„Neko kuca u drvo, ja kucam na vrata vrhunskih lekara.“