Skini kamen sa srca, obavi pregled grudi

Priredio/la: V.St.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena, ali otkriven na vreme – u više od 90% slučajeva je izlečiv. Upravo zato svaka kampanja koja podstiče žene da obave pregled ima neprocenjivu vrednost. Ove jeseni, Galenika i njen brend Pantenol šestu godinu zaredom podsećaju žene na važnost prevencije kroz akciju „Pantenol Roze oktobar“

Farmaceutska kompanija Galenika i njen brend Pantenol šestu godinu zaredom realizuju društveno-odgovorni projekat ,,Pantenol Roze oktobar’’ usmeren na kampanju podizanja svesti žena o važnosti prevencije u borbi protiv raka dojke, kao i donaciju zdravstvenoj ustanovi u Srbiji. Na taj način, Galenika aktivno podržava napore u borbi protiv karcinom dojke, jer ovo je tema koja zahteva informisanje i zajedništvo. Tokom oktobra, Galenika će izdvojiti 30 dinara od svakog prodatog proizvoda iz Galenikinog Pantenol portfolija, za donaciju i pomoć Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru „Milica“.

Poruka kampanje: prevencija spašava život

Ovogodišnji slogan nosi višeslojnu poruku “Skini kamen sa srca, obavi pregled grudi”, sa porukom ženama da se oslobode straha od pregleda ili dijagnoze i naprave konkretan korak u prevenciji, jer, kako se navodi na sajtu Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, kаdа sе оtкriје nа vrеmе, rак dојке је izlеčiv u prеко 90% slučајеvа, lеčеnjе је кrаćе i еfiкаsniје, а кvаlitеt živоtа оbоlеlih i lеčеnih žеnа bоlji.

– Kao kompanija posvećena ljudima i verna zdravlju, Galenika kroz svoju društveno-odgovornu aktivnost Pantenol Roze oktobar gradi most podrške i prevencije za žene širom Srbije. Šestu godinu zaredom pokazujemo da svaki gest ima snagu, i da edukacija i podizanje svesti o važnosti prevencije mogu da postanu prava promena. Slogan „Skini kamen sa srca - obavi pregled grudi” osnažuje žene da se oslobode straha i preduzmu konkretan korak ka svom zdravlju, a svaki kupac nekog od proizvoda iz Galenikinog Pantenol portfolija doprinosi donaciji i unapređenju uslova lečenja žena koje se suočavaju sa kancerom dojke.”, istakao je Rikardo Vian Markes, generalni direktor Galenike.

Foto ilustracija: Galenika

Dosadašnji rezultati kampanje

Tokom prethodnih pet godina, kroz aktivnost ,,Pantenol Roze oktobar’’, Galenika je donirala više od 52 hiljade evra za potrebe onkoloških ustanova širom Srbije.

Reč, dve o Galenici

Farmaceutska kompanija Galenika osnovana je 1945. godine. Krajem 2017. godine, postala je deo NC Grupe (www.gruponc.net.br), koja obuhvata i EMS - najveću farmaceutsku kompaniju u Brazilu i jednu od najvećih farmaceutskih kompanija u celoj Latinskoj Americi. Uz portofolio od preko 330 proizvoda, Galenika proizvodi generičke lekove, dijetetske suplemente, kozmetičke proizvode, medicinska sredstva i predmete opšte upotrebe. Strategija Grupe jeste razvoj Galenike kao moderne i fleksibilne kompanije, fokusirane na istraživanja i razvoj, koja konstantno radi na unapređenju svojih proizvoda za unapređenje zdravlja i kvaliteta života, na zadovoljstvo korisnika.

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

eKlinika zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

ePodcast

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>