Na operaciju katarakte se zaista dugo čekalo. Međutim, Dušanka Meić (74 godine), iz Beograda je imala sasvim drugačije iskustvo, koje je podelila s nama. Ona je početkom godine primetila da ne vidi dobro i odmah se obratila lekaru.
– Pregled kod očnog lekara mi je zakazan i urađen vrlo brzo u Železničkoj bolnici, kada mi je konstatovana katarakta. Rečeno mi je da od sada mogu da se operišem i kod privatnika i da će mi se neko uskoro javiti. Iako sam mislila da ću na poziv čekati dugo, već posle mesec dana su me pozvali i pitali da li sam slobodna za operaciju 2. juna. Pristala sam i odmah su mi zakazali prvo pregled, a onda i operaciju u jednoj privatnoj klinici na Vračaru, objašnjava Dušanka.
Operacija je prošla u najboljem redu i pacijentkinja je već posle par sati bila kod kuće.
– Doktor mi je prepisao kapi za oči Floxal, kojih nigde nije bilo. Sigurno sam obišla 10 apoteka, nakon čega sam već očajna pozvala kliniku da kažem da ne mogu nigde da ih nađem. Oni su me posavetovali da odem na aplikaciju apoteka.rs i potražim preko njih, jer kapi ima, ali su u poslednje vreme deficitarne. Ja nisam tome vična, ali su moje ćerke odmah skinule aplikaciju i za 3 minuta našle da kapi ima na stanju u jednoj apoteci u Žarkovu, rezervisale i otišle da ih pokupe. Mi se šalimo da smo duže tražili lek, nego što smo čekali na operaciju, zaključuje Dušanka.
Zahvaljujući APOTEKA.RS sajtu i mobilnoj aplikaciji, više nije potrebno obilaziti apoteke, jer ova potpuno besplatna platforma omogućava korisnicima proveru stanja lekova i drugih farmaceutskih proizvoda u apotekama širom Srbije, kao i njihovu rezervaciju i preuzimanje, uz stručne savete farmaceuta. Pretraga funkcioniše po principu geolokacije – izlistavaju se apoteke sa dostupnim proizvodima po principu od najbliže ka najudaljenijoj. Pored toga, dostupne su informacije o količini traženog leka na stanju, zatim adresi, kontaktu i radnom vremenu svake apoteke, kao i o njenoj tačnoj udaljenosti od navedene lokacije.