Naslovna / Vesti

Tekst eKlinika portala odabran za najbolji rad na Galenikinom medijskom konkursu

Priredio/la: eKlinika|16:27 - 13. 06. 2024.

Kompanija Galenika odabrala najbolje radove pristigle na medijski konkurs sa temom ,,Prevencija: Održiva vizija zdravlja’’

galenika medijski konkurs 2024 Rikardo Vian Markes, generalni direktor kompanije Galenika uručio je nagradu Ivani Vušković, novinarki eKlinika portala Foto: Boris Nikolašević

Farmaceutska kompanija Galenika a.d. Beograd odabrala je najuspešnije radove pristigle na medijski konkurs sa temom „Prevencija: Održiva vizija zdravlja“. Treći po redu medijski konkurs pokrenut je na Svetski dan zdravlja, 7. aprila, a ovogodišnjom temom kompanija Galenika želela je da naglasi specifičnosti jačanja prevencije i očuvanja zdravlja u današnje vreme, kada je zdravlje na udaru najrazličitijih faktora. Mediji širom Srbije aktivno su podržali Galenikinu inicijativu kroz pisanu reč i snažnu poruku, i uspešno stavili temu zdravlja u prvi plan te je stručni žiri odlučio da umesto tri, dodeli čak 6 nagrada.

Za najbolji rad žiri odabrao tekst objavljen na eKlinika portalu

Za najbolji rad žiri je odabrao tekst koji je napisala Ivana Vušković, novinarka medicinskog informativnog portala eKlinika – „Trombofilija je urođena ili stečena: Šta sve povećava rizik od nastanka tromba“. Po oceni žirija, druga dva najbolja teksta napisale su Violeta Nedeljković, čiji rad je objavljen na portalu ,,Kurir zdravlje’’, kao i Nikolina Ilić za portal ,,Velike priče’’.
Prema mišljenju stručnog žirija, treća tri najbolja teksta napisale su – Marica Jovanović (portal magazina ,,NIN’’), Gorana Janjić (portal ,,FakeNews Tragač’’) i Katarina Tomović (portal agencije ,,FoNet’’).

Prevencija mora da se nađe visoko na listi prioriteta svakog pojedinca

– Kao kompanija koja je već 79 godina posvećena ljudima i verna zdravlju, Galenika kontinuirano ulaže u temu prevencije i akcentuje činjenicu da se ona mora naći visoko na listi prioriteta svakog pojedinca, kao i zajednice. Zahvalni smo kolegama iz medija, koji su kvalitetom ovogodišnjih tekstova doprineli da zajedno podignemo svest o važnosti prevencije i njenom merljivom uticaju na očuvanje zdravlja – izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor kompanije Galenika.

Nenad Burazor, član stručnog žirija i direktor marketinga i prodaje u Galenici, naglasio je da „prevencija može značajno da umanji faktore rizika koji dovode do hroničnih bolesti i stanja, ili da uspori njihovo napredovanje“. Burazor je dodao da prevencija poboljšava opšte zdravlje, smanjuje izdatke za zdravstvenu zaštitu i pomaže ljudima da efikasno upravljaju postojećim bolestima, kako bi održali zdravstveno stanje i kvalitet života.

– Pokrenuli smo važnu temu i zajednički podstakli na preventivne korake i redovnu posvećenost zdravlju. Zdravlje je preduslov za kvalitetan život i dobro raspoloženje a na nama je da, svako za sebe, ali i svi zajedno, doprinesemo tome – poručuju iz komapnije Galenika.

Ivana Anđelković, projekt menadžer za zdravstvo i urednik u Telegraf Media Group istakla je, da je naša medijska kuća prepoznata u zdravstvenoj sferi, na čemu ćemo raditi i u budućnosti.

Telegraf.rs ima bogat zdravstveni portfolio, kroz svoje sajtove, podsajtove, ali i video produkciju. Što se konkretno portala eKlinika tiče, oni su usko specijalizovani za zdravstvo i naši novinari na tome rade godinama. Čestitke koleginici Ivani Vušković – izjavila je Anđelković.

galenikin medijski konkurs 2024

Nenad Burazor, član stručnog žirija i direktor marketinga i prodaje u Galenici, dobitnici nagrada Galenikinog medijskog konkursa i Rikardo Vian Markes, generalni direktor kompanije Galenika  Foto: Boris Nikolašević

Pre preuzimanja teksta sa našeg sajta obavezno pročitajte USLOVE KORIŠĆENJA. Posebno obratite pažnju na član 6. i 8.2.
TEME:
Branka Šoškić
19:54, 13. 06. 2024.
Odgovori

Čestitam na zasluženoj nagradi!
Redovno pratim e kliniku i kao lekar uvek nadjem veoma poučne sadržaje.Znam i mladje kolege koji dele moje mišljenje.

Vaš komentar nam je dragocen!

Ostavite odgovor

Preporučujemo